Keresési találatok a tornák között

Minél több kategóriát jelölsz be, annál kevesebb találat jelenik meg.

KiroKlub online torna videók

KiroKlub online torna videók

KiroKlub, online torna videók. élettani háttér magyarázatok, edzéstervek. Egészségmegőrzés, egészségjavítás, fájdalomcsökkentés a szervezeted/tested öngyógyító folyamatait beindító tornákkal.

bővebben
Napi rutinok

Napi rutinok

Ezekkel a gyakorlatokkal sokat tehetsz azért, hogy jól induljon vagy végződjön a napod!

bővebben
Nyakfájdalom, nyaktorna

Nyakfájdalom, nyaktorna

A nyakfájdalom enyhítésére, a helyes tartás visszaállítására is alkalmas nyújtó gyakorlatok. Könnyen végezhetők, akár munka közben is, s ha szükséges, akkor a kezünkkel segíthetjük a nyújtást.

bővebben
Térdfájdalom – Gyakorlatok

Térdfájdalom – Gyakorlatok

Üve és állva végezhető, az ízületi gyulladások, kopások miatti térdfájdalom megszüntetésére, enyhítésére szolgáló gyakorlatok, segédeszközökkel és azok nélkül.

bővebben
3 testrész átmozgatása

3 testrész átmozgatása

Ülő helyzetben, több testrészt – nyakat, vállat, hátat, derkat, karokat – átmozgató, komplex gyakorlat sorozat, akár munka közben is elvégezhető a 3 testrész átmozgatása.

bővebben
A nyaknyújtó használata

A nyaknyújtó használata

A nyaknyújtó segédeszköz használatának bemutatása a gerinc természetes görbületének megőrzése vagy visszaállítása érdekében.

bővebben
Mobilozás ülve

Mobilozás ülve

Mobilozás széken ülve, a hát mögé helyezett aktív párna használatával, a helyes testtartás megőrzése és a nyaki izmok erősítése érdekében.

bővebben
Guggolás mozdulat

Guggolás mozdulat

Előre nyújtott karral és térdhajlítással végzett guggoló mozdulat, a gerinc-, comb- és hátizmok erősítésére.

bővebben
Gólya állás mozdulat

Gólya állás mozdulat

Egyenes testtel állva, előre történő lábemelés behajlított térddel – ún. “gólya állás” – mozdulat, az egyensúly fejlesztése érdekében.

bővebben
Híd lábnyújtással mozdulat

Híd lábnyújtással mozdulat

Hanyatt fekve, a talpakra, valamint a talajon oldalra nyújtott karokra és vállakra támaszkoda, váltott lábnyújtással végzett csípőemelés (híd) mozdulat, a derék és csípőfájdalom megelőzése vagy enyhítése érdekében.

bővebben
Híd mozdulat

Híd mozdulat

Hanyatt fekve, a talpakra, valamint a talajon oldalra nyújtott karokra és vállakra támaszkodva végzett csípőemelés (híd) mozdulat, a derék és csípőfájdalom megelőzése vagy enyhítése érdekében.

bővebben

Ajánld ismerőseidnek, barátaidnak!

Segítség, ha fáj a nyakad, derakad!

Keresés a bejegyzések között

Legutóbbi bejegyzések

Ajánld ismerőseidnek, barátaidnak!

Fiókod

Elfelejtetted a jelszavadat?
Csatlakozz hozzánk!

Torna kereső

kiroklub Kálbori

Ajánld ismerőseidnek, barátaidnak!

X

Elfelejtetted a jelszavadat?

Csatlakozz hozzánk!