1. Kezdőlap
  2. Keresési találatok a tornák között
Keresési találatok a tornák között

Találatok szűkítése: Minél több kategóriát jelölsz be, annál kevesebb jelenik meg.

A nyak-, váll-, derék- és core izmok erősítése

A nyak-, váll-, derék- és core izmok erősítése

Több, mint 13 perces, a nyak-, váll-, derék- és a core (a gerincet tartó mély, belső) izmok erősítő tornája. A core izmok nem csak erősítik a törzset, hanem stabilizálják is. Csináld végig az erősítő gyakorlatokat velem!

bővebben
A teljes test átmozgatása

A teljes test átmozgatása

Közel 25 percig tartó, a teljes testet érintő, átmozgató, felfrissítő torna. A nyak-, váll-, derék-, csípő- és comb izmainak mély nyújtása, a térd és a boka bemelegítése. Csináld végig velem!

bővebben
Egyensúly és tartásjavítás

Egyensúly és tartásjavítás

Egyensúly és tartásjavítás:
1. Könnyített gólya állás sarokemeléssel
2. Gólyaállás térdemeléssel
3. Egy lábon állás lábfejkörzéssel
4.Tandem állás talajon
5.Tandem állás instabil felületen

bővebben
Mozgásprogramok

Mozgásprogramok

Mozgásprogram összeállítások. “A nagybetűs ÉLET célja nem az, hogy megérd a holnap reggelt, aztán a holnaputánt; ennél Te sokkal többet akarsz. Nem csak élhető, de boldog, kiegyensúlyozott, kreatív, igazi életet!”
Kálbori Zsolt

bővebben
Nyaktorna program

Nyaktorna program

Mozgásprogram összeállítások. Nyaktorna:
1. Fej hátrahúzása szemből – mozdulat
2. Fej hátrahúzása gumiszalaggal – mozdulat
3. Karlengetés vállfájdalomra
4. Angyal testtartás állva – mozdulat
5. Angyal testtartás állva, gumiszalaggal – mozdulat

bővebben
Nyak-hát-derék torna

Nyak-hát-derék torna

Mozgásprogram összeállítások. Nyak-hát-derék torna:
1. A nyak teljes átmozgatása
2. Karlengetés vállfájdalomra
3. Nyújtás hátfájdalomra
4. A derék izmok nyújtása
5. Guggolás mozdulatsorok

bővebben
Napi rutinok

Napi rutinok

Ezekkel a gyakorlatokkal sokat tehetsz azért, hogy jól induljon vagy végződjön a napod!

bővebben
Nyakfájdalom, nyaktorna

Nyakfájdalom, nyaktorna

A nyakfájdalom enyhítésére, a helyes tartás visszaállítására is alkalmas nyújtó gyakorlatok. Könnyen végezhetők, akár munka közben is, s ha szükséges, akkor a kezünkkel segíthetjük a nyújtást.

bővebben
Térdfájdalom – Gyakorlatok

Térdfájdalom – Gyakorlatok

Üve és állva végezhető, az ízületi gyulladások, kopások miatti térdfájdalom megszüntetésére, enyhítésére szolgáló gyakorlatok, segédeszközökkel és azok nélkül.

bővebben
3 testrész átmozgatása

3 testrész átmozgatása

Ülő helyzetben, több testrészt – nyakat, vállat, hátat, derkat, karokat – átmozgató, komplex gyakorlat sorozat, akár munka közben is elvégezhető a 3 testrész átmozgatása.

bővebben
A nyaknyújtó használata

A nyaknyújtó használata

A nyaknyújtó segédeszköz használatának bemutatása a gerinc természetes görbületének megőrzése vagy visszaállítása érdekében.

bővebben
Mobilozás ülve

Mobilozás ülve

Mobilozás széken ülve, a hát mögé helyezett aktív párna használatával, a helyes testtartás megőrzése és a nyaki izmok erősítése érdekében.

bővebben
Guggolás mozdulat

Guggolás mozdulat

Előre nyújtott karral és térdhajlítással végzett guggoló mozdulat, a gerinc-, comb- és hátizmok erősítésére.

bővebben

Ajánld ismerőseidnek, barátaidnak!

Segítség, ha fáj a nyakad, derakad!

Keresés a bejegyzések között

Legutóbbi bejegyzések

Ajánld ismerőseidnek, barátaidnak!

Torna kereső

kiroklub Kálbori

Ajánld ismerőseidnek, barátaidnak!

X

Elfelejtetted a jelszavadat?

Csatlakozz hozzánk!