Ergonómia – Daily Office

A nyaki, háti, derék panaszok általában reggel szoktak jelentkezni, amikor érzékenybbek vagyunk. Ezek a gyakorlatok segítenek átmozgatni, megnyújtani az izmokat.

Csípő és forgó panaszok – forgó és piriformis nyújtás

A földön ülve vagy fekve végezhető csípő és forgó gyakorlatok, mozdulatok. Ezek rendszeres végzésével nem csak enyhíthetők a fájdalmak, panaszok, de a megelőzést is segítik. Vagyis azok számára is hasznosak, akiknek semmi panaszuk nincs.

A nyak, irodai torna

Legfőképp monitor előtt üléshez ajánlott, a nyakat többféle módon, segédeszköz használatával átmozgató gyakorlat sorozat, ami akár munka közben is elvégezhető.

A CSUKLÓ, irodai torna videó sorozat

Legfőképp monitor előtt, egér használathoz ajánlott, a csukló alátámasztására vonatkozó tippek, mozgások és segédesz használatával is végzett gyakorlatok, amiket akár munka közben is csinálhatunk.

A DERÉK irodai torna

Legfőképp ülőmunkához ajánlott, ülés közben a derék megtámasztására vonatkozó tippek, tartások, és segédeszközök használatával is végzett gyakorlatok, amiket akár munka közben is csinálhatunk.

Térdfájdalom – Gyakorlatok

Üve és állva végezhető, az ízületi gyulladások, kopások miatti térdfájdalom megszüntetésére, enyhítésére szolgáló gyakorlatok, segédeszközökkel és azok nélkül.

3 testrész átmozgatása

Ülő helyzetben, több testrészt – nyakat, vállat, hátat, derkat, karokat – átmozgató, komplex gyakorlat sorozat, akár munka közben is elvégezhető a 3 testrész átmozgatása.

A nyaknyújtó elmélete

A nyaknyújtó segédeszköz bemutatása, valamint használatával elérhető hatások demonstrálása.

A nyaknyújtó használata

A nyaknyújtó segédeszköz használatának bemutatása a gerinc természetes görbületének megőrzése vagy visszaállítása érdekében.

X

Elfelejtetted a jelszavadat?

Csatlakozz hozzánk!