Ergonómia – Daily Office

A nyaki, háti, derék panaszok általában reggel szoktak jelentkezni, amikor érzékenybbek vagyunk. Ezek a gyakorlatok segítenek átmozgatni, megnyújtani az izmokat.

Mobilozás hason fekve párnával

Hason fekve végzett tevékenység – pl. mobilozás – közbeni párnahasználat bemutatása,a helyes testtartás megőrzése érdekében.

Térdfájdalom – Gyakorlatok

Üve és állva végezhető, az ízületi gyulladások, kopások miatti térdfájdalom megszüntetésére, enyhítésére szolgáló gyakorlatok, segédeszközökkel és azok nélkül.

Nyak átmozgatása gumiszalaggal gyakorlat

Álló helyzetben végzett nyak átmozgató gyakorlatok a fej hátsó részére helyezett gumipánt segítségével, a nyakizom feszességének, görcsösségének enyhítése érdekében.

Nyak átmozgatása gyakorlat

Álló helyzetben végzett nyak átmozgató gyakorlatok, a nyakizom feszességének, görcsösségének enyhítése érdekében.

Mobilozás ülve

Mobilozás széken ülve, a hát mögé helyezett aktív párna használatával, a helyes testtartás megőrzése és a nyaki izmok erősítése érdekében.

Mobilozás szüneltetetése aktív párnával

Mobilozás szüneteltetése közbeni fej hátrahúzás gyakorlat, széken ülve, a hát mögé helyezett aktív párna használatával, a nyaki izmok rugalmasságának javítása érdekében.

X

Elfelejtetted a jelszavadat?

Csatlakozz hozzánk!