Mozgásprogramok

Mozgásprogram összeállítások. “A nagybetűs ÉLET célja nem az, hogy megérd a holnap reggelt, aztán a holnaputánt; ennél Te sokkal többet akarsz. Nem csak élhető, de boldog, kiegyensúlyozott, kreatív, igazi életet!”
Kálbori Zsolt

Nyak-hát-derék torna

Mozgásprogram összeállítások. Nyak-hát-derék torna:
1. A nyak teljes átmozgatása
2. Karlengetés vállfájdalomra
3. Nyújtás hátfájdalomra
4. A derék izmok nyújtása
5. Guggolás mozdulatsorok

Ergonómia – Daily Office

A nyaki, háti, derék panaszok általában reggel szoktak jelentkezni, amikor érzékenybbek vagyunk. Ezek a gyakorlatok segítenek átmozgatni, megnyújtani az izmokat.

Napi rutinok

Ezekkel a gyakorlatokkal sokat tehetsz azért, hogy jól induljon vagy végződjön a napod!

Csípő és forgó panaszok – forgó és piriformis nyújtás

A földön ülve vagy fekve végezhető csípő és forgó gyakorlatok, mozdulatok. Ezek rendszeres végzésével nem csak enyhíthetők a fájdalmak, panaszok, de a megelőzést is segítik. Vagyis azok számára is hasznosak, akiknek semmi panaszuk nincs.

Mobilozás hason fekve párnával

Hason fekve végzett tevékenység – pl. mobilozás – közbeni párnahasználat bemutatása,a helyes testtartás megőrzése érdekében.

X

Elfelejtetted a jelszavadat?

Csatlakozz hozzánk!